Могилянські реглани рятують

Сталося це буквально дві години тому, цього понеділка ввечері. Наразі я тимчасово живу у кращому гуртожитку Київської області - на Ворзелі (смт). То є гуртожиток від Києво-Могилянської Академії, від Святошино треба ще їхати електричкою хвилин 30-40. Власне гуртожиток - це санаторій, але не про нього хочу розказати.

Після вечірньої прогулянки з Наталкою я повертався до sweet home на Ворзель. Нарешті трапилося те, про що вже тиждень думав - я проспав свою зупинку. Ну а я їхав останньою на сьогодні електричкою. Зрозумівши, що десь там була зупинка швидко йду до виходу, а двері зачиняються. У чоловіка з велосипедом питаюся, яка то зупинка. Він сказав якусь назву, з чого я зрозумів, що таки Ворзель точно проїхав. Електричка рушає. А ми тиснемо на стоп-кран - зупиняємо електричку. Чоловік з велосипедом (звати Костя) побачивши на мені реглан з лого Могилянки та пересвідчившись, що я таки з КМА рекомендує не виходити хто-зна де, а поїхати і вийти на наступній зупинці. Пізніше з'ясувалось, що він завжди мріяв вчитися в НаУКМА.

Ми вийшли на зупинці "Клавдієво". Не знав, що таке існує, але від цього місця до Ворзеля близько 20 км. "До ранку дійдеш", - жартує Костя. Далі він подзвонив своєму товаришу таксисту, той погодився мене завезти до Ворзеля. Ну а в мене кешу за класикою жанру катма (червонець), і малоймовірно, що в Клавдієво є банкомати. Костя позичає мені 70 грн - хоча знає мене 10 хв. Поки чекали на таксі, поговорили про армію, автостоп в Криму, занурення з аквалангом (Костя за професією водолаз), перспективи роботи за кордоном і в Україні та чим займаються водолази в Одеському порту.

Їхали полями, бо так швидше. Наразі ремонтують дорогу і доводиться довго чекати біля світлофорів.

Дякую Кості за те, що так здорово допоміг. Ну і окреме спасибі сірому реглану з лого Академії, що був тоді на мені - можна сказати, що завдяки йому я безпечно повернувся з невеликої пригоди у свій санаторій.

www.kma-store.com

Comments

Popular Posts