Кабани і тигри

Привіт,

Вирішив трохи пописати свій блог українською мовою. Останнім часом, коли в мене питаються чи то з чисто з міркувань етикету чи то дійсно цікавляться моїм життям "Як справи?!" - мені важкувати відповісти щось чітке та зрозуміле. Відповідати банальністю "Гарно, дякую" не хочеться і розпочинати півгодинний монолог що діється з моїй життям теж. Тому просто відповідаю - дуже насичено та цікаво.

Наприклад, мені подзвонили з Deloitte і сказали, що не беруть на роботу. Бо для мене вона буде нудна на другий місяць. А ще наша команда із Case Champ не пройшла у півфінал. В такі моменти згадую історію про якогось видатного футболіста (соррі, рєбята, да, я не великий фанат футболу - імені не пригадаю), який має найбільше число попадінь в ворота. Коли в нього спитали, як ви робити так, що попадаєте в ворота, він відповів, що разом із найбльшою кількістю забитих голів він має найбльшу кількість незабитих. Тобто професіонал стає мастером після довготривалої практики "фейлів" та перемог. При чому природа так робить, що спочатку більше фейлів, ніж перемог. Але це питання часу.
Б. Гаврилишин

В четвер організував зустріч із Богданом Гаврилишиним від імені Ліберально-економічного клубу. Це Людина з великої літери, яка не зважаючи на свої 85 років прагне і робить корисні речі для нашої країни. Він не рекомендує вступати до політпартій, а робити щось своє. І розпочинати варто із вивчення досвіду нормальних країн - Норвегія, Швеція, Сингапур.

Після зустрічі з ним поїхав із Артемом Шаіповим на зустріч із екс-головою СБУ - Володимиром В"ятровичем, де він розказував про архіви СБУ, які раніше належали КГБ, ЧК, НКВД і всяким іншим напівтаємним службовцям тоталітарного режиму в радянські часи. Зустріч була дуже неформальною і я багато цікавого дізнався про діяльність ОУН-УПА на Донеччині та їх війну із кагебешниками, про Мотрю - лідера ОУНівців, яка намагалася себе зірвати гранатою при захваті в полон і як її кагебісти обманули та витягли всю необхідну інформацію. А також зокрема про те, де можна почитати ці архіви - сайт http://www.sbu.gov.ua/.
Ось так приблизно я подавав документи в Корею :)

Ще маю спецзавдання по Samsung, де маю честь наразі проходити стажування. Суперсекретна місія.

А вчора (п'ятницю) подав документи на навчання в Корею. Побачимо, що з цього вийде. Мені подобається Азія. Азійці (китайці, корейці, японці) вміють глобально мислити довгостроково і розуміють, що для того, аби вполювати тигра, потрібно на деякий час прикинутися кабаном.

Тож бажаю вам вміння бути коли потрібно кабанами, щоб сафарі вдалося на славу.

Comments

Popular Posts