ШМП. Спасибі!

як пам'ятаєш, щоп'ятниці я кажу спасибі людям, яким просто хочу подякувати за щось. Щиро.
дякую організаторам школи молодого політика (ШМП) за якісні знання та розуміння, за хороший прогрес, за людей, які були на школі. Втрапив до неї у листопаді 2008, на першому курсі - тоді я тільки починав займатися громадською діяльністю.
раз на місяць у вихідні в Пущі Водиці говорили про політику і не тільки - з депутатами, політологами, журналістами, громадськими діячами і просто хорошими людьми))

кажу спасибі власне "школярам" - саме так дізнався вперше про Дебатну Академію (в результаті організував Дебатний клуб НаУКМА), JCI Youth (і тут себе зміг проявити), AIESEC (а ось сюди мене так і не занесло) та ін. - і майже всі президенти, віце-президенти, просто голови, майбутні прем'єр-міністри, міністри економіки...
зі школярами я побував вперше в Карпатах - взимку, співав "Ти ж мене підманула.." (на пару Боярським виконував чоловічу партію, а дівчата підспівували), лозунг нашої поїздки був - "Ми всє умрєм" - особливо став актуальним одного вечора, коли ми заблукали у лісі, в снігах і думали ночувати в палатках під снігом.. Та не получилось). Піднявся на Говерлу 6 січня 2009 року. егеж, фантастичні враження!
побував в Карпатах влітку табором - політика, вечірні ігри в мафію, тренінги, готування Президентського супчику (так, я таки був президентом, був і парламент і прем'єр-міністр... У нас навіть суперечки були між президентом та прем'єром - Золкіною - з приводу масла - "президент незаконно присвоїв шмат хліба з маслом, а народ голодує", а парламент (Семикоз) то підтримував, то ні)), куба-паті..

та найбільше я кажу спасибі головним організаторам школи - Ігорю Олексійовичу, Олександру, Марічці. Без них не вийшло б такої дійсно класної Школи. Це був потужний досвід. Дякую їм за це.

Comments

Popular Posts